sobota, 10 maja 2014

Atak kleszczy na grubasa!

Dobry wieczór państwu!
Co tam u was? U nas wszystko dobrze :)
Pieseł ma się wyśmienicie! Ale posiada nieskończone zapasy energii, których ja niestety nie mam :(
Czy to możliwe, że jeśli Dorka została odrobaczona 3 tyg. po wyznaczonym terminie (tak się złożyło), teraz po odrobaczeniu ma dużo więcej energii?
Piesek zachowuje się jakby miał motorek w dupce... ;D Kiedy wieczorem wychodzę z nią na spacer, biega bez opamiętania. To chyba dobrze, bo kiedy wracam z nią do domu, to wypija miskę wody i idzie spać. Ale od rana znów zaczyna się to samo! Czy ktoś z was zna jakieś sposoby na zmęczenie psa?
Przepraszam za jakość ale musiałam... Dora pies gończy!
KLESZCZE!
Ach... po prostu inwazja! Teraz kiedy zażyłam nasz specyfik, Dora nie ma żadnego, ale dla podwójnej ochrony kupię jej jeszcze obroże przeciw pchelną i kleszczową. Po pasożytach Dorce zostają różne rany... np. strupki, niema sierści.
Tak dużą ranę dora ma tylko jedną, lecz martwię się czy nie pójść z tym do weta?

Jeszcze mam do was jedno pytanie :)
Czy Dorka przytyła?!

Każdy kto teraz zobaczy Dorcię mówi:
-Ooo jaki grubas!

Czy to jest prawda? Fotorelacja, abyście mogli porównać:


Skok na dzisiejszym spacerku:
Jakość [*]

To tyle na dziś! Przepraszam, że nie dodawałam postów, ale nie mam za bardzo czasu :(
Postaram się to jak najszybciej nadrobić :)


xoxo,
Majka i Dorotka



5 komentarzy:

  1. Nie wydaje mi się żeby aż tak przytyła
    Ja tam idę z Luną nad staw gdzieś na 2-3 godzinki i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tych zdjęciach z ranami po kleszczach chyba wreszcie zastosuję ten środek co kupiłam miesiąc temu...
    Moim zdaniem Dorcia nie przytyła i ma się świetnie :D Labradory mają taką sylwetkę. A co do tej energii to nie wiem, bo jeszcze nie zabezpieczyłam psa przed kleszczami. Innych sposobów niż spacery chyba nie ma,bo ja nieraz też mam ten problem.
    Mi się bardzo podobają wszystkie zdjęcia :) Dorka jest śliczna jak tak patrzy na Ciebie ♥

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy
    http://our-fluffy-monsters-photoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjeciach ciezko jest wywnioskowac bo najlepiej jest ustawiac psa w tzw. pozycje wystawowa, zeby chociaz przypominalo cos takiego ,ale wydaje mi sie ze nie jest gruba:) Dexter nie mial jeszcze zadnego kleszcza. Pozdrawiamy,Wiktoria i Dexter:3
    http://dexter-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko po zdjęciach określić, ale wydaje mi się, że ma trochę zbędnego ciałka :)
    Co do kleszczy - od razu zabezpiecz ją! Choroby odkleszczowe są koszmarne, nie ma co na tym oszczędzać! Ja polecam krople Advantix firmy Bayer, są niezawodne! Każdy inny środek zawiódł tylko one podziałały na mojego Zaca :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze że Dora ma dużo energii - jeżeli masz taką możliwość dobrym sposobem jest spacerowanie z drugim psem,który bawiłby się z Dorą.kleszczy oo tak niestety ale jest bardzo dużo to trzeba przyznać.Baddy miał ich sporo ale tak jak w twoim przypadku preparat dał rade i pies nie ma żadnych.odnośnie wagi Dori to może i inaczej (bo po tych zdjęciach trudno stwierdzić) ile ona waży ?

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy ! :)
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń