sobota, 5 kwietnia 2014

Energia :D

Ohh... dziś Doriska miała tyyyle energii, że można by nią zasilić niejeden dom :)
A tak serio, dziś nie byłam na spacerze (tylko takim krótkim, ale on się nie liczy), ponieważ czas mi na to nie pozwalał. Dziś byłam u koni! Po kilku tygodniowej przerwie :) Ale wróćmy do tematu Dorizy...
Kiedy przyszłam do domu  było około godziny 19. Dora oszalała z radości! Aż się posikała ^^
Szkoda by nie wykorzystać tej pozytywnej energii, więc sunia troszkę sobie poskakała :)
Nie wiem ile wtedy Dora miała mies. ale była mała, skakałyśmy sporadycznie, a było to robione, aby w przyszłości nie bała się przeszkód :)
Wczoraj byłam na spacerze razem z Hanią i Fionką (ich blog) Chodziłyśmy po lesie, i po pięknym polu całym w koniczynie. Pieso, tak biegał, że myślałam, że pourywa sobie nóżki ;p. W pewnym momencie, zniknęła mi z oczu, nie wiem gdzie była, ale po chwili wybiegła z jakiś krzaków bardzo szczęśliwa... Co tom robiła pozostanie niezbadane!

Dorka w lesie
1 kwietnia byłam na małych zakupach. Kupiłam:

Sznur firmy Trixie
Zdj wzięte ze strony Hani i Fiony, mój jest w nieco jaskrawszych kolorach
Pedigree Biscrock
Zdj z google (moje już rozwalone ;p)
A także Trixie Vitamin Drops
Zdj tż z google
Napiszę recenzję tych trzech produktów:

Trixie vitamin drops:



Plusy:
-smakują psu (przynajmniej mojemu)
-nie śmierdzą (jak większość psiego jedzenia)
-dużo witamin (A, B, C, D i jeszcze jakieś)
-nawet nie drogie
-jest ich dużo w paczce, a także są małe

Minusy:
- trudno dostępne (widziałam je tylko w 2 sklepach zoologicznych)

Pegiree Biscrock:

Plusy:
-tanie
-łatwo dostępne
-smakują psu
-dużo witamin

Minusy:
-ciężko się je łamie
-mogły by być troszkę mniejsze :)

Do zobaczenia ;*

4 komentarze:

  1. Słodka jako szczeniak <3
    Ja nigdzie jeszcze nie spotkałam tych trixie :/
    Szkoda że nie dodajesz więcej zdjęć, czekam na nie:)

    our-fluffy-monsters-photoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Dora ; p Już myślałam ,że na tym pierwszym zdjęciu teraz tak wygląda ; )
    Super recenzja :D
    Pozdrawiam Dariiia ♥
    http://przezinternetzeswymogonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no nie wolno tak kraść mogę cię podać na policję :D

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń