sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych Świąt!

Hej, mam nadzieję, że święta przebiegną pomyślnie. Nie tylko nam, ale także wszystkim :)

Dziś Dora w ramach świątecznych porządków została wykąpana. Oczywiście nie obyło się bez uciekań, ale suczka stała spokojnie. Nie miałam pomysłu na świąteczną sesję, a więc zrobiłam coś specjalnie dla was.
Jestem miszczem painta!
A więc Kochani!

Jaj przepięknie malowanych, Świąt wesołych, roześmianych, W poniedziałek kubeł wody, Szczęścia, zdrowia oraz zgody Życzy:

Maja i Wielkanocna Dora


P.S. Dziękuję za wszystkie chwile spędzone z wami :***

4 komentarze:

  1. Nawzajem! Słodka Dorka z uszami i tłowiem zająca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i również życzy wesołych :)
    Tak, jesteś Mistrzem Painta! Od razu uśmiech miałam na twarzy jak zobaczyłam to zdjęcie:)

    Ola&Nitro

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego świętowania!
    Zac również został wykąpany, jak święta to święta :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujemy i nawzajem:) Jestesmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni! :) obserwujmy! swietne zdjecie. Pozdrawiamy Wiktoria i Dexter<3
    http://dexter-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń