piątek, 11 kwietnia 2014

Spacerki, skoczki, sarny :)))

Hejka :)
Dorka patrzy na mnie jak na głupka :*

Przepraszam, że przez cały tydzień nie dodawałam postów, ale tak będzie zawsze, ponieważ nie mam czasu w tygodniu. Przez cały tydzień chodziłam z Dorką na spacery :) Dora 3 razy pogoniła sarny! Niestety nie mam zdjęć, bo nie miałam aparatu... Ale nie wiedziałam, że Dora potrafi rozwijać takie prędkości. Przednie łapy jak biegła miała prawie nad głową. Potem jak ją zawołałam grzecznie przychodziła :)
Zmokły pies ;)
Przez tydzień z Dorką dużo skakałam, piesek skacze pięknie, teraz zaczynamy ćwiczyć skoki z położoną tylko jedną belką, np. żeby nie przechodziła pod spodem

Tu właśnie ja leżałam pod przeszkodą, ale zdjęcie wyszło super :)


Dora pięknie, ja w tle :)


Obiecałam dużo zdjęć więc proszę :)

Pozdrawiamy Majka i Dorisena :***

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Wow, jak na tym z Tobą wysoko skacze! Aż trudno uwierzyć :D
    Pozdrawiam
    http://our-fluffy-mosters-photoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, zwłaszcza to, jak leżysz pod przeszkodą. Naprawdę godne podziwu! :) I to, że psinka wróciła na zawołanie po gonitwie za sarnami!

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń