czwartek, 3 kwietnia 2014

Mały wstęp :)

Hej jestem Majka. Dora jest to suczka Labradora, która urodziła się 17 maja 2013 roku. Wzięłam ją od Pani z bloku, która kupiła sobie pieska towarzysza. Niestety Dorcia zostawała sama w domu i bardzo piszczała. Została oddana, ponieważ sąsiedzi grozili tej Pani że zadzwonią na policję, że znęca się nad zwierzętami. Mam jeszcze drugiego psa nazywa się Ricko (mieszanka  labrador-kaukaz) i kota Szarego (dachowiec ;) )
Znacie blog Hani ? Hania to moja przyjaciółka. Dorcia była opisywana w kilku jej postach :)
To by było na tyle. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam :)
Dorka na dzisiejszym spacerze :)

Fiona (po lewej) i Dora (po prawej) ;*


1 komentarz:

  1. Masz fajnego młodego psiaka :) Biorąc Dorę zrobiłaś dobry uczynek. :*

    Obserwuję i czekam na następne posty ;)

    OdpowiedzUsuń