niedziela, 13 kwietnia 2014

Nudy... :)

Dziś byłam z Hanią na spacerku.
Przepraszam za jakość ;(
W ostatnim czasie mam dużo więcej czasu dla Dorki. Teraz mogę chodzić z nią często na spacerki, a także zaczęłam przykładać większą wartość do komend. Kto czytał zakładkę "Dora" wie jakie ona zna komendy. Lecz jest jedna nowość, którą muszę tam napisać Dora nauczyła się warować. Fakt jest taki, że robi to jeszcze ze smakołykami, ale to i tak dobrze. Moim zdaniem "waruj" to jedna z najtrudniejszych komend. Zauważyłam, że sunia bardzo szybko się uczy. Kilka razy "ciągałam" ją za łapy, żeby się położyła, a potem robiła to sama bez zająknięcia. Nie wiem jakich komend jeszcze ją uczyć... Może mi ktoś podpowie?
Warujemy na polu :)
Jejku nie wiem o czym mam pisać :). Muszę się zwrócić do was o pomoc. Czy nie zechcielibyście napisać mi w komentarzach, co chcecie się dowiedzieć o Dorze, o mnie, o mojej zwierzęcej rodzinie i w ogóle? Czekam na komentarze :)
Uszy do góry ;)


Brudny nochal ;P

Zsypałam zdjęciami, bo nie mam co pisać.

Pozdrawiamy
Majka i Florix ^^

4 komentarze:

  1. Komend i sztuczek jest naprawdę nieskończona ilość :)
    Może być: "poproś", "podaj łapę", "zdechł pies", "czołgaj się", "zostań" itd :)

    Pozdrawiam,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Dysia ; P
    Fajne foto !!! I pogoda :(
    przezinternetzeswymogonem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz nauczyć ją "Wstydź się" albo "Turlaj się"
    Ślicznego masz pieska:D
    Dora ma rodowód ?

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o Dzięki za podpowiedź :) niedługo pewnie wstawię zdjęcia z komendą "Turlaj się"!

      Niestety Dora niema rodowodu, lecz była wzięta z hodowli, ja jestem tj. jej 3 właścicielem (jak chcesz wiedzieć więcej look'nij początkowego posta) :)

      Zastanawiam się czy nie zgłosić Dory do związku Kynologicznego?

      Pozdrawiam :)

      Usuń