niedziela, 27 kwietnia 2014

O wszystkim i o niczym...

Zacznijmy od tego, że nie mam o czym pisać... Więc napiszę o wszystkim i o niczym.
Prawdę mówiąc, teraz u mnie i u Dorki nie ma ciekawych rzeczy. Codzienna rutyna.
Dora- pierwszy dzień u mnie w domu :)
27.04
 Dzisiaj słaba pogoda = nie mogę iść na spacer.
Wczoraj razem z Hanią byłam na spacerku. Pogoda miodzio! Cieplutko, słońce (później troszkę mniej), sucho! Byłyśmy w tym nowym terenie, który odnalazłam razem z Dorką. Przedstawiam wam go :)
I ta młoda jabłoń na środku :)

Prawie jak las równikowy ;)

Polanka

Psy i Hania
Oczywiste jest to, że Dorka znów się skąpała, ale to nic ;)

28.04
Przepraszam bardzo, że post się nie ukazał wczoraj, lecz kiedy go pisałam, musiałam wyjechać na trochę z domku, ale gdy wróciłam było bardzo późno. Więc dziś ukazuje się dwuczłonowy post :)
No więc tak...
Dziś u mnie była straszna burza. Oczywiście Dorka pies bojowy, jak tylko zagrzmiało to trzeba się było burzy odszczeknąć. Dobrze, że się nie boi, bo to by była porażka.
Kolaż ze zdjęciami Ricka i Dory, jest też Fionka :)
Mam dla was filmik. Przepraszam za to nieudane "siad" na końcu filmiku, ale była tak zaintrygowana burzą, że mało co na mnie uwagę zwracała :)

https://www.youtube.com/watch?v=n2kdkfsPfGg&feature=youtu.be

Było u nas małe (wielkie) bum!
Rozsadziło drzewo!
Dowody:


Dziękuję wam za wszystkie miłe słowa, a także 450 wyświetleń!
Już za 30 będą PIERWSZE URODZINKI DORY!
Wtedy także kończy się ankieta, do której wzięcia udziału bardzo was zachęcam :)

Dostałam pytanie, czy ktoś mnie oblał?
Tak, wylądowałam w wannie. 

Pozdrawiam 

Majka i Flor :***

5 komentarzy:

  1. Zawsze jest o czym pisać, codzienna rutyna właśnie jest taka drogocenna, przecież rzeczy niezwykłe są po prostu rzadkie. :)
    Tak, burze były szczególnie silne, ja osobiście trochę się boję, kiedy grzmi

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic a jednak czasem można coś wymyśleć . Ty jesteś w tym dobra : ) Fajna sklejka ; *
    Buziaki Daria ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz, jednak o czymś napisałaś :D Polanka fajna, to zdjęcie ze zdjęciami :P wyszło bardzo fajnie! :)

    pzdr
    Ola&Nitro

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas na szczęście nie było burz. Tylko mały deszczyk i przeszło bokiem :P
    Dorcia była słodka, jak wszystkie szczeniaczki :* Ile miała na tym zdjęciu?
    W ankiecie oczywiście oddałam głos :)

    Pozdrawiamy,
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie ciekawe miejsce do spacerowania! :)
    A co do burzy to ehh faktycznie wielka burza skoro nawet drzewo rozsadziło ;/
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń